welkom !

je bent van harte welkom om onze blog te komen checken ! we proberen onze blog natuurlijk actueel te houden... heb je een tip of een opmerking plaats deze dan bij één van de berichten, we zullen kijken wat we er mee kunnen. nogmaals veel plezier, groetjes van kevin en lisa...

zondag 14 september 2008

PSV voor de 1e keer...












Spannend, spanning, gespannen dat waren mijn dagen voor ik met papa naar het grote stadion van PSV mocht om te kijken naar een échte wedstrijd tegen Sparta.

Het was fantastisch, kei gaaf en super leuk !! Echt heel veel mensen en politie en toch gewoon door rood lopen.

Nog ff naar de wc en toen de trap op het stadion in: WAUW en ik maar glunderen van oor tot oor zei mijn papa.

We moesten ff wachten op de 1-0 maar toen die kwam wist ik van gekheid niet wat ik moest doen, springen, juichen, dansen, roepen etc. Het is jammer dat er niet meer goals kwamen maar IK heb een prima avond gehad, volgens mama was ik thuis nog steeds aan het 'stuiteren'.

Volgende keer weer??

Groetjes van Kevin
(iets meer ajaccied dan eindhovenaar)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd Kevin! Volgende keer een CL-wedstrijdje proberen, want dan is de sfeer 10 keer beter en heeft iedereen een PSV-shirtje aan!
Maar dit is een aardige start...

Anoniem zei

Hallo Kevin
Voor een keertje PSV , maar je blijft toch wel voor Ajax he
Groetjes van OPa

Anoniem zei

dkr 4e,ud ç¿ dkm / rj ukerzdkjxmlhoijhlkajf;ldkajd;flia nrqwtoieahj,r