welkom !

je bent van harte welkom om onze blog te komen checken ! we proberen onze blog natuurlijk actueel te houden... heb je een tip of een opmerking plaats deze dan bij één van de berichten, we zullen kijken wat we er mee kunnen. nogmaals veel plezier, groetjes van kevin en lisa...

maandag 21 juli 2008

op 8-8-8 word ik 8



Op de 8e dag van de 8e maand in het 8e jaar word ik 8 ! Gaaf hè?

Felicitaties zijn van harte welkom, klik hieronder op 'reacties' en feliciteer me maar (dat vind ik echt super)...

Alvast kei bedankt allemaal, groetjes van Kevin.


(ik laat nog wel weten hoe mijn verjaardag was)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Acht jaar al! Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Hoi Kevin, proficiat met je 8e verjaardag, wij wensen je een hele fijne dag en nog een fijne vakantie. Tot volgende week.
groetjes
Maarten, Teun, Anne, Robert en Annemieke